never had a dream come true

Nu har jag suttit hela kvällen och laddat upp bilder på facebook ifrån i somras då jag var i USA och i Polen, och är inte änns nästan klar. Lite tröttsamt för ryggen och händerna, haha. Har på en gammal goding i bakgrunden; S Club 7 - Never had a dream come true. Riktigt mysig låt :) ... 

Precis efter jag skrivit förra inlägget så kom Stefan, gympaläraren, fram till mig och sa att jag fått ännu en uppgift; nämligen att jag, Petter, Jocke och Anna ska få skjuts till lägret (AWESOME, SLIPPA BUSSEN) halv 7 på morgonen  och hjälpa till att bygga upp allting där. Saker som hinderbanor osv. Ska bli riktigt roligt! Sjukt att jag längtar så himla mycket till lägret, men det känns som att det är någonting som bryter av vardagen. Slippa det där att på torsdagen efter skolan åka hem, sova och sen upp till skolan igen. Nu får jag istället leka på lägret med alla ettor! ... Vad ironiskt tråkigt det där lät, men jag menar faktiskt att det är roligt. Jag kommer ihåg när vi var ettor och åkte på lägret. Det var visserligen inte så jätteroligt av personliga själ som jag mådde dåligt utav då, men iövrigt att få umgås med alla, kleta tandkräm på sovande folk och ha så mysigt som man har det på läger var så himla roligt. Anyway, ettor, håll i er för jag, Sara och Jane kommer vara eran värsta mardröm ;) ..

Ska fortsätta lägga upp lite bilder.


Kommentarer
Postat av: J

alltså det kommer ju bli så AWESOME! :D

2008-09-16 @ 20:54:45
Postat av: n.

J: Jag och Lovisa kom på en sak! Istället för att dom ska gräva i bajs så gräver dom i mördarsniglar?! :D ... FATTA GRYMT!

Postat av: Anna

hahahaha det ska bli så underbart!

2008-09-16 @ 22:19:43
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Call on me, here we come!

2008-09-17 @ 17:06:22
URL: http://sigurt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback