Paint the silence

Vi överlevde gårdagen. Dessvärre blev jag sjukare. Att sitta utomhus i 3timmar är inte så jättebra när man har en förkylning som sitter och gnager en. Inte ens kaffet hjälpte.

Iallafall. Matchen var bra. Riktigt bra, och rättvis. 0-0 var resultatet, eftersom AIK fick sitt mål bortdömt. Haha, det var riktigt kul när hela arenan fylldes av glädje och skrik, AIK musiken spelades... och så fort dom såg att dommaren blåste av för att han som la målet hade knuffat på sin motspelade så stängdes musiken av och glädjen övergick till hat och hot. Då började blåvittklacken le iallafall. Härligt att se göteborgare igen. Dessutom att Lovisas storebror, Erik, spelade hela matchen igår med en blåvit tröja på sig var härligt att se. Glädjerus från mig och Lovisa. Vi skrek som galningar så fort han fick bollen och berömde honom. Inte för att han hörde något men ändå. Efter matchen pratade vi med honom och även han höll med om att matchen var rättvis och bra. När Erik gick, så kom Håkan Mild för att tacka klacken. Snacka om att man blev nervös när han står drygt en halvmeter ifrån en.. Iallafall jag blev det. Hahaha, löjligt.

Imorgon är en ny skolvecka igen. Så få vi hoppas på att något nytt händer denna veckan. De senaste tre-fyra veckorna känns som en trasig cd-skiva. Ständiga upprepningar. Ingenting nytt händer! Man har samma lektioner, möter samma människor som har samma humör iprincip jämt, man går hem, sover, äter, går till dansen, duschar, kollar på oc och sedan sover man. Samma visa, varje dag, varje vecka. Ge mig något nytt! Något spännande! Ge mig ork att hitta på saker! Fast förresten. Jag har redan kommit på några saker som kommer hända. Tisdag: Skolfoto! Någon dag efter skolan: Kanske shoppa med Andi. FREDAG; TJEJERNA KOMMER TILL STOCKHOLM!!! Jag längtar, jag längtar!

Hoppas på att det blir en bra vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback