you don't care a bit.

Call on me blir av på torsdag. Helt underbart! Haha, uppvisningen för Mats blev precis som vi tänkte oss; jävligt nedtonad. Jag började vid flertal tillfällen skratta när jag såg hur lite alla tog ut bara för att Mats skulle godkänna. Men det ska bli roligt iallafall. För mig, Anna, Petter och Jocke är det samling klockan halv 6 utanför skolan. Härlig morgon för mig som är så morgonpigg.. Nej.

Idag efter skolan var det tänkt att jag skulle gå och fick med John (kille från rytmus). Såklart var jag alldeles för trött så det slutade med att jag gick hem och sov i två timmar istället för att göra någonting vettigt. Vi bestämde att istället träffas imorgon innan min dans. Ska bli intressant att se hur det går, eftersom jag inte är världens socialaste person och vi har endast träffats några få gången. Yeye. I övrigt idag har jag och Lovisa planerat vår studentmottagning som vi ska ha här hemma tillsammans. VILKEN KULTURKROCK! Min mamma och Lovisas pappa. Vi ser redan framför oss hur dom kommer sitta och dricka whiskey ihop och vara asfulla. Talare har vi utsett Erik (Lovisas bror) och Marlene (min syster) till. Dom ska få oss att gråta. Vi gjorde en lista på folk vi vill ha på vår studentmottagning och eftersom det inte lär bli folk från klassen så valde vi att dra på massa från rytmus och lte annat folk. Wille och Kim måste sjunga. Haha, sjukt hur mycket krav vi har. Både jag och Lovisa har kommit överens om att vi måste iallafall försöka hålla oss vakna och nyktra på mottagningen... Men det kommer nog inte gå allt för bra.. Fan vi kommer ju ha åkt flak innan så då äre kört för resten av dagen. Jag längtar.

Imorgon blir det förutom att packa inför lägret så ska jag försöka sno till mig en tvätttid, dansa och sova riktigt ordentligt.
SMACK!<3

Bild tagen i somras innan min kusins bröllop.

Kommentarer
Postat av: Lund

haha nyktra sa vi aldrig att vi skulle hålla oss utan inte för fulla, så vi trots allt kan sitta upp och fortfarande öppna våra paket typ och så att min mormor inte får en hjärtattack:D

2008-09-24 @ 23:49:50
Postat av: Anonym

du är så vacker nicole, både till det yttre och inre <3

2008-10-10 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback