hit it

Gud, jag är så sjukt slapp. Orkar inte gå ut och hitta på saker, orkar knappt ringa någon och berätta att jag är i Göteborg. Jag vill ligga i min säng hela kvällen och göra ingenting. Fan, jag har verkligen gått och blivit tråkig och lat. Tror det är för att jag inte hinner göra sådant hemma i Stockholm annars, utan slutar ju ofta träningarna väldigt sent och kan ofta inte ligga och koppla av för jag hela tiden störs av min ständiga stress pga plugg.. Så snälla snälla älsklingar i Göteborg... Hör av er till mig för jag är för lat för att ta tag i det! Inte att jag inte vill träffa er, orkar bara inte ta första steget! <3

Anywaaaay. Imorse väcktes jag utav min kära Natalie som var tvungen att ringa mig klockan 10 på morgonen för att fråga om jag ville följa med på Universeum. "Har jag något val?" undrade jag tillbaka. "NEJ :D:D:D:D" sa hon och verkade jätteexalterad eftersom hon har hört att det var gratis. Men vår förmiddag ändrades helt och det slutade på en spårvagn fram och tillbaka till Eketrägatan (lång historia) och sedan en kort biltur till Korsvägen, för att jag sedan ska ta mig till släktkalaset som jag skulle vara på halv 3. Släktkalaset var för Asta (gammelfaster) som fyllde hela 94år. Starkt jobbat! Dock har jag slutat tycka att det är trevligt på dessa släktmiddagar då jag är den yngre generationen och ständigt får höra hur mycket bättre det var förr i tiden och att det är dagens ungdomars fel hit och dit. Jag frågar dom ständigt "Men var du verkligen nöjd när du var ung? Var det bättre när du var yngre?"... Jag har iallafall lärt mig att stänga av öronen.

Imorgon kommer Tjockisen hit. Ska hämta honom på Landvetter klockan 14.55 :D Aj lööv joo!

Men nu ska jag snart ta mig en dusch och chilla framför OC igen. (Ja men jag vet att jag borde plugga).


Kommentarer
Postat av: j.

wow, känner verkligen igen mig i att känna sig lat och tråkig. vi får ta tag i den där middagen ngn dag ;)

2009-04-06 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback