like a lollipop

Fan! Philip satt precis och gjorde situps på golvet, så började han rota bland mina lådor som är i hans höjd. Där hittade han en bild som jag har gömt undan. Haha! Usch! Så jävla ful bild.

Dagen har spenderats på Frölunda torg tillsammans med min Tjockis. Där gick vi runt och kollade på det ena och det andra. Tjockisen köpte sig bl.a. en T-shirt som han nog är ensam om att ha, då t-shirten egentligen bara skulle pryda ett fönster för Bianco (skor), men han var bara tvungen att fråga om han fick köpa den, och det fick han. Sen blev det ett par stchekglasögon eftersom han ska vara schtek i sommar (don't ask..). För mig blev det bara en suktning då jag hittade min studentklänning. Den jag har sett på Nelly.com och beställt, men som var slut. Fan, vill ju verkligen ha den, men den kanske inte är så snygg som jag hoppades på? .. Philip säger att den ser ut som en gardin, haha, så jag vet inte. Ska fråga mamma... 

Förresten. Philips tabbar idag: Sparka ner en handikappad (som såg ut att vilja döda Philip 1000ggr om och dessutom såg ut att börja gråta närsomhelst) + sa "Jag ser ut som en gammal tant" när en riktig gammal tant står bredvid. HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Nu ska jag se sista skivan av OC säsong 3... Ja, jag har kollat klart på dom 100000ggr förut. Men nu kör jag ett riktigt maraton att jag ser ALLA från början till slut.

natti
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback