Party like a rockstar

Nu har jag iallafall fått lite liv tillbaka. Födelsedagar, bildspel, träningar, studenskiva och en riktigt ordentlig baksmälla har denna veckan bestått av. Nu sitter jag på tåget påväg tillbaka till Göteborg igen eftersom det är påsklov.

Så i måndags fyllde jag 19år, vilket enligt mig är lite deppigt. 19år bara en tråkig mellan ålder som 17.. Man blir bara äldre och äldre, usch.   Annars denna veckan har det varit rep med Malin Emmot inför Kühlers showen som är 17-20maj. Och i torsdags: Den efterlängtade Studentskivan.  Det var en utav de roligaste kvällarna jag har haft! Utav tvekan! Middag, Hollywood tema, dricka... Åh det var så sjukt roligt! Hur mycket folk som helst och asbra musik (thanx Lovisa)... De flesta som var där kände man på ett eller annat sätt vilket gjorde allt ännu roligare. Ni som inte var där, ni missade något.

Nu ska jag återgå till mitt Oc tittande :) Som sagt sitter på tåget, och fick gratis internetuppkoppling utav killen som satt bredvid mig, som nu iofs har gått av. Nice!

Alla som var där i torsdags - TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback