start today tomorrow

Vilken underbar dag! Så fort jag gick upp tog jag på mig tunna kläder, packade ner lite pluggböcker och gick ner till parken på Mariatorget. Köpte mig lite vindruvor, mandlar och Brämhults hallon dricka. Låg och stekte i några timmar, samtidigt som jag hann plugga och äta nyttigt! Kände mig så grym! Enligt Lovisa och Noak har jag dessutom fått färg.

Nu ligger jag i sängen, vilar lite, småskriver på lite olika arbeten och har ätit god mat. Pasta, soltorkade tomater och pesto - awesome!

Gårkvällen spenderades helt själv i lägenheten, inte ofta det händer och jag pluggade engelska. Jag har ju varit ganska duktig, bara det att jag fortfarande inte hunnit klart med någonting än. Ångesten och stressen jag har inom mig kommer nog inte börja försvinna förrän efter 8maj, då jag ska ha hunnit klart med alla rester.. och det kommer inte försvinna helt förrän 20maj, då jag även har hunnit klart med alla mina föreställningar både med projektet och Kühlers. Mitt huvud är tungt.

Kvällen kommer spenderas på Kühlers med en massa rep. Efter det ska jag hem och lägga mig i min varma säng tillsammans med min älskling, Philip.

Nu ska jag ut och sociala mig med Lovisa och Noak. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback