31:E DECEMBER

Sista dagen på 2009. Den har varit sjukt tråkig än så länge. Egentligen skulle jag till en tjej och klippa mih och slinga håret, men hon har inte hört av sig så det blir inget av det. Philip som kom för några timmar sen och Iwetta ligger och sover, i mitt rum dessutom, så där kan man inte vara. Lokalen är fixad tills ikväll... Så kort sagt: Det finns ingenting att göra. Fast jag är iofs ansvarig för musiken som ska spelas ikväll, så jag sitter och pillar lite med det då och då, annars nada.

Ikväll blir det fest i mammas bar som vanligt. Dock är det annorlunda detta året eftersom det inte var planerat att bli fest, enligt dom som jobbar här. Så mamma har försökt koka ihop något här i sista sekud så vi får se hur det blir. Det kanske inte blir så mycket folk som det brukar, men ca 40pers kanske? I vanliga fall brukar det vara ca 100pers, kostnaden brukar vara på ca 100-200ZL, det brukar vara ett band som spelar och en stor m iddag som ingår i priset. Men detta året är det 20ZL inträde, man kan köpa mat och det är jag som är DJ. Sweet.



Bild från förra årets nyårsfest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback