DAGLINJEN

Kom precis hem från träningen. Idag har varit en bra dag även om det började med modernt imorse som jag inte alls tycker om. Men jag fejkade att jag gillade det och till slut var det mycket enklare att gilla det man gjorde. Ytterligare ett bevis på att FAKE IT TILL YOU MAKE IT faktiskt gäller. På baletten var det mycket egen tid och för min del blev det rumpmassage, samt insidalår massage av Wanda. Jävla helvete vad ont det gör ska jag tala om! Svårt att förklara hur man gör, om jag kommer på ett bra sett så ska jag skriva ner det här. Kanske ta bilder och visa, haha. Efter baletten var det dags för sång. Inte så mycket sång för mig eftersom vi repar inför fredagsuppvisning och jag ska dansa solo medan de andra sjunger då, vilket inte är så roligt som det låter. Har sådan ångest! Jag har inte satt ett enda steg nästan utan kommer improvisiera 90%. Hehehehe - smart där Nicole. Nästa gång någon frågar om du vill dansa solo - säg nej! Haha. När sången var slut så stannade några av oss kvar och snackade skit samt repade lite koreografier. INGENTING SITTER! DAMN IT!!!!!

För resten av dagen var planen att tvätta lite om det fanns tvätttid, men hittar inte tvättnyckeln så det blir nog inget alls. Borde man åka och handla julklappar istället kanske? Hm hm hm....

Kommentarer
Postat av: sarah

Gud va fin blogg du har <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback