DAN FÖRE DOPPARE DAN

Fruktansvärt dålig uppdatering - I know. Men kan dra kortfattat: I måndags kom min mamma upp för att skriva på kontraktet tillsammans med mig. Men istället för att lägenheten står på mamma så står den nu på mig - WIE! Vi åkte ner itll Göteborg samma dag och här är jag nu.

Gårdagen spenderades tillsammans med min syster, medan Philip åkte med min mamma till hennes jobb, där han fick hjälpa henne lite, samtidigt som han fick gymma. Men jag och Marlene handlade iallafall båda två julklappar till våra pojkvänner. Haha, att killar alltid ska vara svårast att köpa till, va? På kvällen åkte hela familjen och mötter på  Liseberg. Där gick vi runt i ca 2timmar i snön och min mamma har sådan jävla röta (tur) att när hon satsar på ETT nr (man brukar satsa på en hel bricka som inehåller 5nr) på Toblerone hjulet, så vinner hon fucking stjärnvinst. Det är bara min mamma som kan göra något sådant, haha.

Idag har jag och Philip varit inne och "fikat" (inte köpt något, haha) med Lovisa och Elin. ÅÅÅH! Har saknat dom så himla mycket. Skönt att Lovisa är tillbaka i Sverige iallafall så man åtminstone kan få prata med henne i telefon om något.

Okej, så detta var den kortfattade versionen. Iwetta, vi ses imorgon, jag vet att du är grinig för att jag inte hör av mig men det finns massor att göra! Du vet att jag kommer ner hit på jul ;) Så vi ses imorgon iallafall!

Dags för storstädning.. eller ah... plocka undan kläderna från golvet. PUSSILUSSI!

Kommentarer
Postat av: Anita

jag dåååå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback