KISSEKATT

Har blivit erbjuden en Birmakatt. Jag skulle i så fall få honom efter jul och jag kan verkligen inte tacka nej. Problemen är: att ekonomin är inte den bästa, skulle jag orka ta hand om en katt i 15-20år? samt kommer jag fortfarande kunna prioritera Pancakes lika mycket? Men åh, jag vill ju ha en katt! En Birka dessutom! Dom kostar ju flera tusen att köpa egentligen och nu kan jag få en 1årig gratis (pga att ägaren fått barn och ej kan behålla den).

Borde jag? Varför/Varför inte? (Lovisa har ingen åsikt i detta).

Men... Vem kan motstå?!?!?! (fortf. Lovisa har ingen åsikt)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar er också en massa ! Jätte tråkigt att inte få dansa denna veckan.. Du får kicka ass endå på fredag :D Hänt något kul nu när jag varit borta ? Förresten , jag tar gärna birmakatten om du inte vill ha den :D :D :D. hihi . puss vännen

Postat av: Lovis

Det har jag visst!! Om du vill ha mig på besök skaffar du inte katten

2009-12-16 @ 22:02:44
Postat av: Damla

Ta den!! orkar du int ger du bort i värsta fall

2009-12-21 @ 12:50:22
URL: http://damla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback