LÄGENHETEN

Nu är säkert många nyfikna över vad det är för lägenhet jag har fått. Dagen efter vi blev nekade 1:an i Fisksätra så ringde bostadsförmedlingen till mamma och sa att hennes fall har blivit omprövat och att de har en lägenhet i Fisksätra ledig som vi bara behöver se och godkänna. När jag såg den så kände jag verkligen att det här blir perfekt för mig.

Det är en 2:a på ca 50kvm, i Fisksätra som sagt (ghetto, but who cares?) och dte tar bara 2min till Saltsjöbanan vilket är skönt. Några hundra meter från min lägenhet finns det hav att bada i, också nice. Jag har försökt göra en ritning, men den blev inte alls särskilt bra, haha. Kan lägga upp den iallafall. Men ja, mamma kommer upp på söndag, skriver kontrakt på måndag och sen får vi väl antingen nyckeln samma dag, eller efter nyår. Helt underbart!


De svarta tjockare, linjerna ska föreställa dörrar, haha.
Fyrkanterna i sovrummet ska föreställa garderober.
Har glömt rita ut fönster men det är inte så viktigt ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Nej precis. Där har vi skillnaden. Du tycker inte ens om skolan och jag älskar skolan.



jag har panik.

Postat av: Anna

Svar: Oj har hon åkt dit? :/

nä, men jag förstår som du säger. Hamnar jag på nått bra efter gymnasiet och inte blir arbetslös så ska det nog funka :-)

2009-12-15 @ 21:55:23
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback