LISTA 2009

Gosh, I'm worthless. Men vem orkar sitta vid dator hela tiden är man hälsar på folk som man träffar 2ggr om året? Sitter ju i Polen nu för er som inte förstått detta, kom hit igår. Fyfan, vilket jävla bilresa... Inte okej. Men jag ska försöka bli bättre på uppdateringen! PROMISE!

Nu tänkte jag lägga upp en lista för 2009. Sista dagen på detta decenium. 

Lista: mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oj, ja det gör man väl alltid? Kan inte komma på något specifikt som var sådär "WOW"... Kanske att jag för första gången hade Val Souarez som lärare? Haha.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jajemän ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min syster!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej inte sådär nära mig... Men min mammas vän.
5. Vilka länder besökte du? Frankrike och Polen bara tror jag.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, jag har saknat att ha katter, så nu får jag en när jag kommer hem från Polen :) Sen har jag saknat mina kära vänner som jag hade i Stockholm, framförallt Lovisa! Hon behöver komma tillbaka.  
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5/6 - STUDENTEN!
8. Vad var din största framgång 2009? Att ha fått en lägenhet!
9. Största misstaget? Att inte ha skaffat jobb.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skadat mig har jag alltid gjort. Ständigt ont i rygg och jumskar, men vad gör man? I'm a surviver.
11. Bästa köpet? Haha, Pancakes!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat.... Och Veterinär till Pancakes.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Studenten, St  Tropez resan med Philip, Sommarn (förutom Ph:s blindtarm), att ha fått lägenhet samt Pancakes!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? hm... Kommer verkligen inte på någon. Men kanske någon All American Rejects låt.. Philip har ju lyssnat sönder dom. Annars River flows in you, förresten!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Skaffat jobb... Festat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Legat hemma
18. Hur tillbringade du julen? Tillsammans med familjen i Göteborg. Philip var där också.
19. Blev du kär i år? Det blev jag 2008 :)
20. Favoritprogram på TV? Eftersom OC inte går längre... så Mammas pojkar :D
21. Bästa boken du läste i år? Herre gud... Jag har nog fan inte läst någon bok i år... Pinsamt!
22. Största musikaliska upptäckten? Haha, Ich troje tror jag :D
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jo, det tror jag.
25. Något du önskade dig men inte fick? Haha, säkert.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gick i skola, tränade, åt Mc donalds och packade upp  Philip ur ett stort paket.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det alltid.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Träningsstil...
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj, svår! Lite Carmen Electra, lite John Stamos... Jude Law är alltid välkommen hit också.


Bild från Liseberg tagen 22/12-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback