LÖRDAG

Jaha, då var det jullov nu då. Hade fullt upp igår så hann aldrig sätta mig ner framför datorn. Började tidigt med rep inför kvällens juluppvisning igår och vi tränade iprincip fram tills 5min innan föreställning typ. Haha. Men det gick bra och det var faktiskt riktigt roligt. Jag improviserade ett solo till gruppens körsång - Ave Maria - och det gick väl helt okej tror jag. Sen körde jag, Louise och Angelica min favoritkoreografi av Karl och Knut också :) Ja och såklart en hel del nummer till blev det men orkar inte berätta om alla. Men lärarna, gruppen och publiken verkade väldigt nöjda iallafall.

Kvällen/Natten spenderades tillsammans med Damla, Yasemin, Philippa, Hanna och TheresaWhiteroom. Jag var så jävla trött så jag var mest en downer för de andra, haha, så jag kanske inte hade så jättekul. Men de andra verkade ha kul iallafall. Whiteroom är kanske inte riktigt mitt ställe heller, haha. Men ja, det var en "hår-modells-visning" (vad heter det egentligen?) på Whiteroom och konfransier var ingen mindre än min gamle granne från Mariatorget: Divo. Hälsade bara på honom lite snabbt, han var så inne i sig själv (Divo=Diva?) så han hade inte riktigt tid att prata tror jag. Men det coolaste på hela kvällen var att en utav modellerna var med i Mammas Pojkar: Jane! Min favorit!!! I loved her! Haha. Så då blev jag glad iallafall :D Så tråkigt att vi hade tränat hela dagen, samt uppvisningen för jag kunde verkligen inte njuta av natten sen. Jag var ändå kvar till lite efter 2 innan jag drog mig hemmåt.



Så himla grym tjej. Jane från Mammas pojkar. Helt klockren!



Nyss kom jag hem från en fika med Philippa, Hanna, Kristin, Evelyn, Malin och Wanda. Det blev en liten sista julfika innan vi alla åker iväg på julsemestrar. Väldigt mysigt faktiskt. Men nu ska jag städa, försöka packa inför måndag och sen lägga mig och powernapa. SÅ J*VLA TRÖTT! Life is hard.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback