MONDAY

Först och främst så hatar vi Damla för att ha "blogg-rapat" mig. Det hon skriver är inte sant, förutom det där med att jag gillar att fisa och färgar mitt hår i alla färger och matchar mitt nagellack med hårfärgen, haha. Damla.. Vänta dig no less.

Nu är det iallafall måndag. Packning pågår för fullt och mamma är här om bara en liten stund. Känns så konstigt att packa ihop allt - playstation, hela garderoben, min tv, buren... osv osv. Men det ska iallafall bli riktigt skönt att komma hem till Göteborg och få lite julstämning eftersom Philip och hans mamma inte är så mycket för julpynt :P Haha. Men men. Imorgon ska Philip åka med min mamma till hennes jobb och hjälpa henne där, samt gymma eftersom det finns gum på hennes jobb, medan jag själv ska iväg och köpa sista julklapparna och förhoppningsvis träffa min älskade älskade Lovisa!

Bara tre dagar kvar till julafton!



Bild från i fredags: Yasemin, Philippa, jag och Hanna <3


Kommentarer
Postat av: Damla

hahahhaha jag är rolig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback