MOSTER NICOLE

Åh, satt och kollade igenom massa bilder på FB som min syster har lagt ut och GUD vad jag saknar lille Leo. Min systerson, mitt fadderbarn. Jag vet, jag hatar barn etc etc, och jag vet att han inte kan prata eller göra något roligt men jag saknar ändå att bara få krama honom och bära runt på honom och leka flygplan! Han är en rolig bebis, inte en vanlig äcklig. Ska bli kul att få vara med och fira hans första jul iallafall och han kommer få några fina julklappar från sin moster Nicole. Nu har han blivit så stor att han kan sitta upp själv och krypa/släpa sig fram. Tänk vad längesen det var sen jag såg honom, över en månad sen!



Jag och snyggingen på snyggingens dop.

- Men nu ska jag ge min bebis lite uppmärksamhet, han hoppar runt och börjar bitas bara för att få lite uppmärksamhet. Puss på Pancakes

 


Kommentarer
Postat av: JOLIN

checka in min blogg nu, har gjort en liten rolig grej! hope you like it!

Postat av: L

söt bild måste jag säga:)

2009-12-16 @ 21:15:39
URL: http://tjolinda.blogg.se/
Postat av: Damla

NUSSEEE :D vilken söt liting :D jag döörrr! ahahaha Just d vi skulle ju sjunga ihop idag.. Hur gick det ? xxx

2009-12-17 @ 00:08:17
URL: http://damla.blogg.se/
Postat av: Syster

Auwww, Leo saknar sin moster också. xx hj gb bbbbbbbt (Leo som skrev det sista)

2009-12-17 @ 09:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback