YOU MISS ME!

Hehehe... En vecka utan bloggning.. Jag har en förklaring:
1. Aldrig hemma
2. Och när jag är hemma tar jag chansen att titta på TV eftersom att hemma hos Philip så har vi ingen tv typ plus att Philip slänger sig över datorn så fort vi kommer hem.

Hur var julafton? Mysig. Det var helt sjukt mycket paket under granen. Typ 100st skulle jag tippa på. Men ungefär 50st av dom var ju såklart till den nye familjemedlemmen: Leo. Men det blev iallafall  Kalle Anka och Anna Anka tittande, god mat (som fortfarande finns kvar), julklappsöppning och trevligt folk.

Nu är det inte långt kvar till Nyår! 2010! Shit, vad fort ett decenium har gått. Kommer ihåg när det blev år 00. Vi var inne i stan då, familjen utan Marlene, och kollade på fyverkerierna. Och jävlar vilke fest det var då. God tider! Men för mig blir det nyår i Polen, såklart!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Jag skryter inte. Tycker bara att det var roligt att 100 000 personer ser min bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback