fast and furious

Om du har en egen pojkvän, hur kommer det sig då att du hela tiden är med min?

Blir så trött. Så fort man vänder ryggen åt, så fort man inte är i skolan, då är alla helt plötsligt kompisar med honom. Eller "kompisar". Alla tar chansen att prata med honom, vara med honom, ragga på honom. Då passar det sig. Men när jag är där är det ingen som ens hälsar på honom. Så sjukt fega människor som bara är ute efter en sak hela tiden och som inte kan stå för det sen heller. Antingen är du vän med honom och då pratar du med honom även när jag är där och slutar fega, eller så är du inte hans vän och då låter du honom vara.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Förstår vad du menar, men ta inte illa upp. Han vore en idiot om han valde att släppa dig, och det tror jag inte han är! Så låt dom, "försöka" för vi vet att dom inte har någon chans, alls!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback