i need you to need me

Jag läste förresten i metro idag på vägen hem efter att ha varit med Natalie. Och chockerande nog såg jag ett ansikte jag kände igen på framsidan. Nämligen Jonna, eller ja Johanna Karlsson som hon heter. Hon och två i hennes klass på Polhemsgymnasiet har som projekt designat en sko för folk som inte klarar av all för höga klackar, allt för länge. Jonna visade mig skon för ett tag sen och jag tyckte det var skitcoolt, men inte visste jag att detta skulle leda till att hon skulle få delta i Svenska mästerskapen i teknik för ungdomar typ. Hur coolt som helst.

Uppfinningen är alltså en ballerinasko med klack där man kan skruva av den höga klacken, och skruva på en lägre klack om man kanske är ute på krogen och känner att det verkligen inte går att dansa i de höga klackskorna. För visst har väl alla någon gång ångrat sig för att de tog på sig de allt för höga och obekväma skorna och man önskade att man hade ett extra par i väskan? Nu har Jonna och hennes kompisar lösningen :) Hur grymt som helst!

Glömde ju berätta att jag var med Natalie idag. Som vanligt hamnade vi på Mc donalds och satt och tjöta i 2timmar. Alltid lika mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback