Most girls

Och så var man tillbaka i Göteborg, IGEN. Fram och tillbaka får man åka... Inte jättetaggande. Jag har inte haft någon dator på hela veckan heller.. Anyway. Förra veckan var jag i Stockholm och praktiserade med min lärare från Kühlers. Vi hängde på Fryshuset gymnasium och fick träffa massa härliga människor där. Vi var även och kollade på Svansjönrepet på Operan en dag. Hur kul som helst! Veckan gick såklart jättefort och nu är man hemma i Göteborg igen.

Egentligen ska jag ju vara på praktiken just nu (balettakademien you know), men Nicole försov sig (såklart) en lektion och skulle komma försent till den andra så hon tyckte det var pinsamt. Valde att sjukanmäla mig denna dagen och försöka plugga någonting. Usch, har lite ångest för att jag missade dagen.

Så, Alla hjärtans dag då. Började med att jag åkte och kollade på Philips fotbollstunering. Hann inte se klart hela eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal och träning på Kühlers. Så fick skynda mig dit. Hade samtal med Therese Carlsson. Sen hade vi balett och jazz och jag var riktigt taggad. Efter jazzen fick jag springa hem för att hinna fixa iorning rummet tills Philip skulle komma. Det blev massa godishjärtan, chips, cola, ljus, spel. Ja, en helt vanlig mysig kväll! Utan Philip fick jag en jättestor version av vår första pussbild som han hängde upp på väggen. Han tyckte inte Titanicaffishen som hängde där innan var tillräckligt glad av sig. "Titanic är en deprimerande film.. Det är inte vi."... Jag hade ingen talan såklart :) Hade iallafall världens mysigaste kväll med världens mysigaste kille.


Denna bilden hänger numera uppe på min vägg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback