stay with me

Då var det fredag igen. Bara en helg till, sen tillbaka till skolan. Åh, ångest! Jag vill inte, orkar inte, vägrar!!

I måndags kväll kom Philip till Göteborg för att bo hos mig i några dagar. Älskar att få ha sånna Philipdagar då man bara slappar, går på promenader, bio, fikar, shoppar och myser. Det är precis det vi har gjort. Tanken var att jag skulle åkt tillbaka till Stockholm med honom idag, men jag greps av panik och fick sådan sjuk ångest igår kväll så jag kunde inte åka idag. Tror det var för att tiden har gått så fort och det känns inte som att jag har hunnit med någonting alls. Jag har inte ens hunnit träffa Elin, Sebbe, Haller... Knappt Anita. Mamma! Så jag började gråta och sa till Philip att det är jobbigt att åka. Så han lät mig inte åka tillbaka till Stockholm förrän på söndag. Och nu har Philip satt nån dum regel... Att vi inte ska höras på 24timmar... Så inte förrän om 22timmar och 40min får jag prata med honom igen. Ofta det kommer hålla.

Just nu känner jag att jag hamnat tillbaka i dåliga vanor. Så fort jag får tråkigt så äter jag massa chips, dricker cola och glor framför datorn. I flera timmar har jag suttit och laddat ner musik. Jag har även börjat följa gamla Big Brother avsnitt som går varje kväll/natt på tv400... Nolifer?  I know.

Dags att sova nu... Själv.... För första gången på 5dagar. :(
Godnatt

*Puss bild, puss bild!
awiwawiwawiwa!
chewbacabacalaca*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback