You can't keep on like this

Dag 2 på "praktiken" avklarad. Inte för att det var en så jätteansträngande dag men den var rolig. Först hade vi balett, där jag efter halva klasen fick välja om jag ville sitta eller vara med eftersom de skulle upprepa stången en gång till.... Jag satte mig, lat som jag är. Efter baletten drog vi till Göteborgs operan för att vara lite publik till föreställningen "Läderlappen". Sjuk och sjukt rolig föreställning där dom sjöng opera. Visste inte att man kunde göra komik utav opera sång men det kan man visst. Några gamla danslärare var med i några nummer också. Det var riktigt kul att se, förutom att vi var där från 11-16.... Är det rep så är det. Men alla ni som bor i Göteborg, när den väl börjar visas som föreställning borde ni lätt gå och se den.

Igår glömde jag säga att jag träffade ju Natalie efter praktiken. Vi gick och käkade, som vanligt blev det Mc donalds, och jag gick och köpte mig två par jeans. Var längesen jag köpte jeans så det var på tiden, och dessutom fick jag ju ett av paren för bara 100kr. Anyway, alltid lika mysigt att träffa hjärtegullet mitt :)

Nu ska jag forsätta kolla på youtube klipp och gråta lite eftersom jag är så jävla känslig.


Synd att jag inte är lika duktig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback