you fall two

Igår var som sagt sista praktikdagen. Riktigt sorgligt må jag säga, eftersom jag har haft så himla kul med klassen och på danslektionerna. Igår fick jag faktiskt besök av Lovisa på balettakademien också. Hennes handledare jobbar nämligen där ibland och Lovisa behövde få sina närvarolappar ifyllda. Så hon fick sedan vara med på jazzlektionen eftersom hon har haft Julian tidigare. Skitkul verkligen :) Men det var iallafall riktigt sorgligt att säga hejdå till dom allihopa, men förhoppningsvis träffar jag dom igen. Ska ju söka dit iallafall så då ser jag dom på auditionen :) Tror inte jag skulle gå där om jag kom in, men vi får se. Senare på kvällen igår drog jag till Johanna, eller hennes brors lägenhet, och var med henne och hennes klasskompisar. Även Iwetta och Martina var där så det var kul att träffa dom.

Idag var det upp med tuppen igen. Inte en sovmorgon får man. Jag åkte nämligen till Ljungskile runt 9tiden och hälsade på Lovisa i hennes hemtrakter. Eftersom hon bor ute på landet (du vet att jag tycker det är mysigt där Lovisa) så tar det en timma att åka från Göteborgs central vilket betyder att jag måste gå upp tidigt. Vi var hemma hos henne en stund, drack lite kaffe och åt lite lunch. Efter det drog vi till hennes gamla gymnasium i Uddevalla för att låna danssalar och jobba på vårat projekt. Det gick väl bra till viss del men vi kanske pratade lite för mycket om andra saker. Annars gick det bra. Vi är överrens om idén.. Nu gäller det bara för oss att klura ut, hur man på bästa sätt kan få fram det. Kan bli svårt, men ska bli kul iallafall. Är as taggad.

Ikväll är det tahandomNicole-kväll. Behöver få sova, äta och kolla på Oc. :)

SNART KOMMER PHILIP!


Titta vad jag hittade :) Gamla gänget från 9an. Fortfarande kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: Ja, sånafall blir det nästa helg :) vore det inte sjukt kul? as länge sen det var STEG fest ju! Ska höra mer med Kim idag om han hittar någon bra lokal:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback