Du gav mig en chans

Andra chansen nu då Philip. Ska vi se om han lyckas med fisken och pommesen denna gång. Ska bli spännande.

Eftersom vi båda fotfarande är sjuka så blir det filmkväll för oss. Vi har laddat upp med tre filmer: Just my luck: en film med Lindsay Lohan och Chris Pine i huvudrollerna. En film som handlar om att "en kyss kan förändra allt".  Sedan även Säg att du älskar mig, en senskfilm som iprincip handlar om en tonårings liv i dagens samhälle. Våldtäkter, "sms-striptease" osv finns med i filmen som i övigt är rätt hemsk. Och i har även hyrt Fast and Furious Tokyodrift. Inte lika taggad på den filmen som Philip är.....

Har inte hört Philip skrika att maten är äcklig än... Kanske gick bra?


Anyway, förövrigt sitter jag och lyssnar på Kent och kollar på bilder från USA. NOSTALGI?! Längtar sjukt tills det blir varmt och sol och sommar igen... Förutom att denna sommaren har jag ingen skola att längta tillbaka till.

Maten blev bra!! Stolt jag blir över honom :) ... Första gången han lyckas lagaat utan att något brinner eller blir ränt eller något annat. Grymt bra Philip.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha "säg att du älskar mig" jag och nergiz skrattade ihjäl oss...så jävla dåliga skådespelare :D

2009-01-31 @ 00:19:41
Postat av: n.

Den blir faktiskt bättre andra gången man ser den. Första gången blev jag också sur för skådespelarna, men andra gången kunde jag faktiskt inte skratta för då tänkte jag mer på själva historien och handlingen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback