something about you

Imorgon aker jag hem till Goteborg. Vet inte om jag ska saga antligen eller redan... Eftersom, okej, jag har inte gjort nagot vettigt har alls. Sovit som fan, atit, firat nyar... mest tagit and om mig sjalv. Inte riktigt festandet som det brukar vara. Men samtidigt vill jag inte komma tillbaka till verkligheten dar jag varken hinner ata, sova eller ta hand om mig sjalv. Speciellt inte eftersom det ar nu jag kommer behova plugga allt jag inte hunnit plugga forut. Det ar nu jag kommer behova fixa till de betygen jag inte har orkat gora innan... Det ar nu jag maste hinna njuta av sista tiden pa skolan. Men okej, jag peppar mig sjalv med att det snart ar var och da blir det ljust ute. Sa nar jag har klarat av allt det jag maste klara av ar det antligen sommar.... Da ar det "antligen" studenten.

Nej, nu ska jag njuta av mina sista dagar pa mitt sista jullov. Och nu ska jag gora det genom att dricka San Fransisco med Iwetta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback