Something Pretty

PUH!  Jag var så dum. Skulle bara se hur det såg ut med en ny design, men blogg.se har ju tagit bort "förhandsgranskning" så dum som jag är klickar jag på "välj stilmall"... Fick en helt ny design som såg sjukt tråkig ut.  Så nu har jag spenderat kvällen med att försöka få bloggen att se någolunda bra ut. Och den får faktiskt duga såhär.. Eller?


När jag ändå har skrivit ett sådant långt inlägg om vänner, måste jag ju faktiskt skriva ett till min pojkvän. Min lilla Philip. Killen som bara finns i sagor. Drömprinsen, prins Charming. Skönhetens Odjur, Jasmines Alladin, Summers Seth, Kirstens Sandy, Fionas Shrek, Nalas Simba, Ariels Erik, Min Philip... Bara en sådan grej som att han åker igenom hela Polen för att fira nyår med mig liksom..Vem gör sådant? Vem skriver små söta lappar varje morgon och lägger det i mitt skåp för att muntra upp mig, bara genom att skriva "Ha en bra dag!"? Vilken kille kommer och möter mig vid tåget med en lapp där det står "Har någon sett min Chewbacca?" och med en bukett rosor? Det är bara min Philip som kan göra sådana saker. Igår hade vi hur mysigt som helst när vi åkte skridskor i Kungsan. Sedan gick vi hem till Teo och kollade på Eva&Adam och glufsade chips. Åtminstone glufsade jag i mig chips... blev mobbad när jag hade chips mellan tänderna... Jag längtar varje morgon till skolan bara för att jag ska få se honom.. Bara för att få läsa hans små lappar som han lämnar i mitt skåp... Underbara människa.

   

lite bilder från nyår samt skridskoåkningen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Nicole!

Ja läst lite i din blogg o tänkte bara säga att jag ser och tkr att du (o lovisa) är riktigt duktiga me allt. Hushåll och socialt liv. Trötta inte ut dig för mkt lillplutt :)

kram klasskamraten/ Annis :P

Postat av: Anna.s

hej Lillplutt!

läst i din blogg och tänkte bara säga att åtminstone jag är grymt imponerad över hur du ( o lovisa) klarar av allt sk "vuxet" ansvar! Kämpa på, inte mkt kvar.

kram // Annis :)

2009-01-08 @ 21:46:04
URL: http://anna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback