wonderwall

Det har hänt igen. Philip har bränt sin mat. Denna gången var det ägg och bacon, som inte är så svårt att tilllaga, eller hur? En annan gång var det våfflorna i micron... Någon gång glömde han även en plast kniv i ugnen när han gjorde pommes frites. Tur att det var jag som gjorde köttfärssåsen igår, som btw blev awesome trots att jag aldrig gjort hemmagjord köttfärssås tidigare. Nu sitter han och snyftar för sig själv i köket... AH! Nej, nu försökte han stänga av datorn för att han skäms. Tönt..

Iallafall, sa ja förresten att jag var på Oasis konserten i onsdags? Philip hade två biljetter , och trots att vi båda var sjuka så gick vi dit och had bästa sittplatserna. Dock är jag lite besviken på konserten. De spelade bara tre låtar som jag kände igen, och resten av låtarna som dom spelade var lugna. Så dom missade massa klassiker.. Dom hälsade knappt publiken välkomna, och det var ganska segt ibland mellan låtarna. Dessutom verkade dom rätt griniga, som t.ex när någon kastade upp en t-shirt på scenen så slänge dom ner den igen och sa "Behåll du den.. Vad sa du? Jag hör bara massa oväsen?".. Rätt drygt. Men dom spelade iallafall Champange supernova vilket gjorde mig glad, och även Wonderwall. Fast Wonderwall låten kom lite som "btw..". Jag trodde den skulle få värsta hyllningen och komma som avslutning eller något. Men icke... 

Jag håller med tidningarna när det gället betygsättning på konserten: 2!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback