You and I both

Äntligen har jag en fungerande dator. Min dator har nämligen fuckat upp sig och vägrar sätta på sig. Så nu sitter jag hos min käre Philip. Har hållt på och städat hans olika skåp som han har här i rummet. Skåp som han trycker in all skit han inte vill visa för världen. Känner ni igen det? Eller är det bara min pojkvän om är världens stökigaste? Allt ser så fint och rent ut på utsidan, men sen när man öppnar ett skåp så väller det ut saker. Kollar man närmre på golvet och på listerna så är det så smutsigt och dammigt....  Fick ju panik. Så när han gick på träning var jag bara tvungen att röjja.

Snart är det föreställning på Nybrokajen dessutom. Inte jättetaggad, men det ska ändå bli kul. Sista föreställningen med Steg... Usch, får sluta tänka så... "Sista ...  på gymnasiet".


Min stökige gris <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback