BE CAREFUL WHAT YOU WISH FOR

Då min älskling ligger på sjukhus behövde jag något som fick mig att sluta oroa mig och få mig att tänka på annat. Passande så kommer min kompis, Daniel, till cafét just då och ber mig följa med honom och några till ut och hänga på skolgården. Lame, I know, men det var faktiskt skönt att sitta och tjöta med dom lite. Jag brukar inte vara så pratglad mot dom annars då jag har svårt för språket. Men när jag är så illa tvungen, som jag var idag, så är det faktiskt kul att prata med dom. Men nu blev jag för trött och ska strax lägga mig och kolla på OC tills jag somnar, som vanligt.

Som jag tidigare berättade så var jag, mammi och Jontosh på snat förut. Förutom simkortet så impuls köpte jag mig även en jättesöt tubklänning. Lila leopard mönstrad är den och har ett svart bälte i midjan. Jag kan dock inte bestämma mig:
Med, eller utan skärp?


(Webcamen bestämde sig för att vara världens sämsta ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback