I AM SMALL

Hehe, hehe... he... Blev ingen kyrka för mig. Såklart. Jag orkade inte ta mig upp när klockan slog 10, uta rullade runt i sängen i ytterligare 40min tills jag gick upp och åt frukost. Vädret är inte på min sida idag heller. Molnigt, sol ibland, kallt, ibland varmt. Kan vädret bara bestämma sig, så det blir enklare för mig att välja kläder?! Och snälla, kan vädret bestämma sig för att vara på min sida?

Jag hoppas att denna dagen bjuder på mer roligheter än vad gårdagen gjorde. Annars hoppar jag nog från balkongen för att skapa lite spänning i mitt liv...

Kläderna jag till slut valde blev:
Jeans - Cheap monday
T-shirt - Bik Bok
 


Hår: ... "Orkar inte bry mig så jag lockar det och rufsar till det"
 
Bilden till höger: Tillägnad Lovisa Lund bara för att jag saknar henne så mycket.

Kommentarer
Postat av: LL

Baby <3

2009-07-20 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback