I FALL AT YOUR FEET

Kväll. Denna dagen har varit väldigt omtumlande. Jag, mamma och lillebror åker in till stan för att jag ska köpa mig mitt polska simkort. Efter att ha gått runt i olika telefoni affärer lyckades vi tillslut hitta en affär som sålde just "Play fesh", det som Philip bad mig om. Med en gång smsar jag Philip. Som svar får jag:
"Jag är på sjukan. Jag smsar dig när jag är hemma, ingen fara. Älskar dig mest."
*hjärtat stannar* VARFÖR FAN ÄR DU DÄR?!

Tydligen har Philip blivit matförgiftad på en restaurang, vilket sedan har spridit sig till blindtarmen och förmodligen gett blindtarmen någon slags inflamation. Imorgon bitti får vi veta om han behöver opereras. Vi satt sedan hemma hos en släkting, ringde till sjukhuset, ringde till Philip, fram och tillbaka och diskuterade. Mamma vill reda nu ikväll åka till Philip, men bestämde sig till slut för att vänta tills imorgon. Hemma hos släktingarna satt de och berättade historier om folk som har dött av att blindtarmen spricker. Tack! Precis vad en flickvän till en person med blindtarms-problem vill höra! Sitter nu och ber till gud att hjärtat mitt inte mår allt för dåligt och att han inte har allt för ont i magen och att barnsägen han ligger i inte är allt för obekväm (de har lagt stackaren på barnavdelningen och i Polen innebär det små sängar så han är för lång för den). Usch! Vill bara vara hos min älskling och sitta med honom hela natten om det så skulle behövas. Sa ju att han borde stannat här hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback