REALLY CLOSE TONIGHT

God förmiddag. Jag blir så frustrerad. Jag bor i ett hus, som just nu är fyllt med... 7personer, men ändå har jag ingenting att göra. Gick ut till mamma som grejar i poolen med min kusin, ingen respons där. Så då gick jag till cafét där min moster och hon som jobbar där satt och pratade. Men till slut dog konversationerna ut där också så det blev sådär pinsamt tyst.. Så då kallade jag mig in till köket där mormor och min morbror satt och dom märkte nog inte ens att jag gick in och satte mig där. Istället gick jag upp till lillebror som sitter vid datorn och pratar med sin flickvän. Och eftersom han pratade med sin flickvän så var inte jag särskilt välkommen där heller. Det ledde mig ännu en gång in till mitt rum och en massa OC tittande. JAG VILL INTE VARA HÄR LÄNGRE! Önskar att åtminstone Philip kunde vara här med mig och hitta på en massa bus.

Anyway... Clothes of the day: Bondestil (sitter ju som sagt i en by)
Jeans - Diverse clothes (köpta i Polen)
Vitt linne - H&M
Rosa "skjorttopp" - H&M
Skor - New Yorker (Köpta i Polen)


Kommentarer
Postat av: Iwetta

jag vet nagon som fattas ...

2009-07-21 @ 15:47:27
Postat av: n.

Iwetta: huh?

Du! Hjälp mig! Kolla klänningen i andra inlägget.. Med eller utan skärp?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback