RELEASE ME

Helt sjukt vad tråkigt man kan ha det! JAG DÖÖÖÖÖR!

Idag hade jag så tråkigt, att jag åkte med mamma och min morbror till en affär där de handlar saker till Cafét och till hotellet. En timmes bilfärd, hunda runt efter dom i 1 ½ timme... seda hem. Förstår ni då hur tråkigt jag hade haft det hemma? Och såklart var allt stängt sedan när jag väl ville köpa mig mitt simkort till mobilen. Typiskt. Anyway. Vi kom hem, käkade, jag spelade lite biljard med kusinen. Sedan har jag suttit i cafét tills nu och kollat på vollyboll på tvn. Sinnessjukt tråkig dag. JAG SAKNAR PHILIP!


Dag: Leggins fr. Gina tricot, vitt linne fr. H&M, Blå skjorta Philips, Gladiator skor fr. affär i Polen "New Yorker"


Eftermiddag/Kväll: Vitt linne instoppat fr. Cheap monday, Blåa chinos fr. Bikbok, Svarta ballerina skor fr. ?


Kväll/Natt: MIN NYA ROA BETTY BOOP PYAMAS! <3

Får se hur länge jag är uppe nu. Ska ju till kyrkan klockan 11 imorgon bitti.. SEE YAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback