RIDE THAT THING

Sitter nu hemma hos nagra slaktingar. Har tagit beslag pa lillkusinens laptop. Min kusin, 10ar gammal, fick en 7.000kr lap top av varan mormor pa sin konfirmation (i polen konfirmerar man sig vid 9ars alder, typ). Det ar ingen dalig lap top. Den ar fortmodligen battre an min, eftersom den var dyrast i hela dator affaren... Jag har faktiskt aldrig fatt nagot av mormor, vilket jag forstod tidigare eftersom hon har sa manga barnbarn. Men nu far jag veta att varje jul som vi alla firar tillsammans sa lagger hon en enda julklapp under julgranen och det ar till lillkusinen som fick lap topen. F*cked up!

Har suttit har och forsokt hitta nagon lagenhet att bo i till hosten. Vill inte tranga mig pa Philip och hans mamma, men tyvarr verkar det bli sa da jag star nr25 i bostads ko... Ska be mamma ringa bostadsformedlingen och prata med dom, for sa svart borde det val inte vara att hitta en liten etta nagonstans i fororten?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback