Back on track

Nu är jag hemma igen en kort stund för att käka lite och frösha upp mig efter audition. Det gick inte alls bra, men som tur var satt Therese Carlsson, min jazzlärare från Kühlers, i juryn och vi hade henne även i jazz. Så kanske överlever jag på det.

Men har ni sett vädret?! Hur underbart som helst! Tog mig en promenad hem från Hornstull efter att ha hämtat ut mitt ID-kort (äntligen) och jag ville nästan inte komma hem bara för att det var så härligt ute. Iallafall... Planer för dagen är nu att åka till Timmys jobb och byta ut saker vi har lånat av varandra, sedan köpa mig en almenacka + kolla runt efter någon bikini som kanske passa (omöjligt iofs) och sen hade jag tänkt att fixa ett nytt pass men kom på att jag inte har några pengar till det än... Fuck. What to do? Jaja, i eftermiddag kommer min älskling igen och kl 19 ikväll får jag reda på om jag gått vidare eller inte.

Nu ska jag äta min pasta pesto. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback