down down down

Efter en lång midsommar helg som innehöll supande, Liseberg, bio och en lång flygtur, så sitter jag nu ännu en gång i min säng i Stockholm. Imorgon är det dags för audition till Balettackademien och jag börjar bli lite nervös. Inte för att jag tror att det är svårt eller läskigt, utan mer att man hamnar i en grupp där man inte har en aning hur nivån ligger. Det kanske är värsta So you think you can dance dansarna där och så kommer jag och ba eheheheheheh!! Jag har hamnat fel!

Idag har jag varit med boobie baby (Philip), sovit länge, legat och stekt i solen och sagt hejdå till honom eftersom han just nu är på Birka Cruises och ska åka med den i 22timmar.

Dags att gå ner och köpa något att äta... Men vad? ...

Lite bilder från helgen:


San fransisco drinkarna är redo
 
Det är även Iwetta


Moster Nicole

Boobie baby och jag var på Liseberg

Don't ask

Aaw..

Efter många försök (då menar jag verkligen många)
på de olika choklahjulen, chipshjulen, gosedjurshjulen m.m
var det ingen vinst, tills baby lyckades vinna på ett fotbolls spel
och satte bollen rätt i krysset på första försöket. En välförtjänt vinst till hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback