just like that

Nej, dagen igår blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Anita kunde inte träffas och träffen med Natta blev väl inte heller så jättelyckad då vi endast satt i Delsjön och irriterade oss på myggen.

Nu hoppas jag bara på att denna dagen inte skall sluta i samma öde. Jag och Anita har bestämt oss för att ta en fika och snacka massa skit och detta måååste bli av. Har längtat efter dig sen i ... Februari? Galet längesedan!!  Senare ikväll ska jag dra hem till mina kära kusiner och hälsa på. Kan tänkte mig att det blir en del skitsnack där med vilket aldrig är fel för min del! Dessutom får jag träffa min söta kusin Melanie som jag inte har träffat på 10000år! Hon har vuxit hur mycket som helst säkert.

Ska fortsätta att göra mig iordning nu.
Love


Tema på livet idag: Organiserat kaos

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Aj då =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback