Just might get it

Två varv, 4minuters situps, 10min stretching, en dusch och en massa städning senare sitter jag nu ännu en gåmg här framför OC. Jag har kommit på att något som är bra med städning är att man hittar saker man letat efter länge, som till exempel mina skolfoton. Förstår inte riktigt varför jag hade lagt dom där men men. Glad att jag hittade dom.

Springturen var faktiskt sjukt jobbig. Jag gick direkt upp ur sängen, åt ingen frukost, drack ingenting utan bara sprang. Vilket jag efter två varv kom på inte är så himla bra då jag började få blodsmak i munnen. Haha. Så jag bestämde mig att två varv fick räcka och att jag istället styrketränade en stund.

Nu är huset i fullgång inför morgondagen då det är Midsommar. Alla städar för fullt och jag ska fortsätta med mitt rum.


Nytvättade fluffiga hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback