rock away

Gårdagens fika med Anita var jättemysig! Vi satt på Condecco på Avenyn, flyttade oss in och ut, men trots att vi båda var jättetrötta och sega så lyckades vi ändå ha jättetrevligt. Trots att vi inte har träffats sen vecka 6 (februari) så känns det ändå som att vi lika väl skulle ha kunna träffats varje dag. Vi bara pratar på! Thank you hun!

Idag vaknade jag senare än vad jag ville vakna. Hade satt klockan på 11 för att jag för en gångs skull skulle vakna en timme innan vad jag brukar. Men såklart så Snoosar jag enda till klockan 12 då jag är pigg och glad. Men idag har jag iallafall gjort lite nytta känns det som! Har skickat in Balettakademien ansökan (som är några dagar sen men jag hoppas jag får söka iallafall), jag har varit hemma hos Iwetta och träffat lilla  Melanie som bara växer och växer och som är HUR SÖT SOM HELST! Liten skitunge som låtsas gråter så fort hon inte får som hon vill (precis som jag). Sedan vandrade jag runt på Frölunda Torg med Mammi och köpte min äntligen några BH:ar som passar. Dock har jag inte hittat någon bikini som passar som inte ser ut som en baddräkt från 70-talet. Nu är Marlene och David här med pluttis Leo som bara bajsar och kissar, men det är okej bara för att han är så söt.

Anyway. Ikväll blir det till att träffa Natalie som fyller 19år. GRATTIS BABY!!! 

Bild på mig och Natta från 9an. GRATTIS LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback