that's life

Nej, det räckte inte hela vägen. I torsdags hade jag min sista klass på Balett akademien, sedan gallrades jag ut tillsammans med 50 andra. Jag var inte så ledsen först, tills jag pratade med Therese Carlsson som satt i juryn. Då började jag stört gråta, såklart. Gör alltid det när lärare frågar "vad är det som stoppar dig? jag vet ju att du kan så jävla bra", blabla... Man orkar inte höra samma saker jämt. Får väl ta att göra något åt saken. Men vad?

Iallafall. VÄDRET! Så jävla underbart. Har bott hos Philip tre nätter i rad och varje morgon har vi gått ut till Sköndals sjön, solat, ätit glass och pussats en massa. Igår fyllde dessutom älsklingen år. Grattis hjärtat. Snart är du kanske i kapp min ålder... He-he-he...

När som helst kommer mina föräldrar hit för att flytta ut mina grejer ur lägenheten. Så från och med imorgon är jag hemlös. Någon som vet en ledig lägenhet? Jag åker till Göteborg imorgon och senare i veckan åker familjen inklusive Philip till Polen. Till hösten blir det Lasse Kühlers daglinje och söka en massa massa jobb. Dags för mig att växa upp och bli självständig på riktigt. Förhoppningsvis behöver jag inte flytta in hos Philip och hans mamma, utan planen är att hitta en sista minuten lägenhet någonstans... Jag lyckades i ettan, kanske lyckas jag även nu.

Ska fortsätta packa ihop mitt rum... mitt rosa, rosa rum.


Kommentarer
Postat av: Nelly

Du får DANSA DANSA DANSA DANSA DANSA och....DANSA!!! Då komer du nån vart :D

2009-06-28 @ 16:19:20
Postat av: ogawalawa

tråkigt att du inte kom in, men du är ju åtminstone kvar i sthlm i höst, det är ju alltid nåt :)



kärlek

2009-06-29 @ 00:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback