had some problem with herself

Ni vet en sån person som går upp vid halv 8 på morgonen, börjar skolan halv 9, slutar mellan 15-16 varje dag, åker hem sover en timme, åker till träningen och tränar 3-4timmar och kommer hem vid halv elva och sedan pluggar. Ni vet... en Nolifer! Det är jag.

På fredag är sista restdagen och jag har 6uppgifter kvar att göra. Idag har jag kunnat kryssa för mina två engelska bok analyser, balettövnings skrivning och min och Charlottes danshistoria fördjupning. Nu har vi en Essä kvar att skriva (som egentligen ska in imorgon) om maskulinitet, en Jazzhistoria inlämning, Hemprov i företagande arbete, Företagsarbetet med Lovisa, Hemprov i Religion och en Projektrapport att skriva. Plus att vi har Projektföreställningar redan nästa fredag, vilket gör att jag och Lovisa får skynda på lite för att göra klart vår föreställning som på något sätt lyckades bli ca 17minuter (aotch?). Dessutom stressar jag med att lära mig ungefär 10danser på Kühlers eftersom vi har Show 17-20Maj (ungefär samtidigt som projektet) och jag ska hinna sova och vara med Philip på allt detta (de två sista är det viktigaste för mig just nu egentligen). På allt detta har jag lyckats bli sjuk (I WONDER WHYYYY!!!). 

Hoppas iallafall ni andra har ett hyffsat roligt liv.

Snart är det studenten, exakt en månad kvar. Då är jag både arbetslös och hemlös. YES!



Kommentarer
Postat av: W O L F I E

Det gör jag med kan jag säga :(



Känner igen det där livet! Ibland känns det tufft men egentligen är det vi som har ett liv som får hålla på med det vi älskar :)a

Postat av: W O L F I E

Har du fått tag på honom än? Jag vet faktiskt inte vart han håller hus. Har inte pratat med honom på en månad!

2009-05-10 @ 20:47:04
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Cirla

har du ingenstans att bo efter studenten? jag har inte pratat med mamma än, men alltså.. greta flyttar ju ut innan studenten, så det finns KANSKE ett rum hos oss i årstaberg att hyra om du har behov av det.

det gått bra för sig med allt och att du MÅR BRA?

tänker på dig.

nu ska jag också sova.

kram

2009-05-13 @ 02:24:12
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback