AND THEN I HEAR THIS VOICE

Lördag idag. Kroppen mår inte så bra efter klassen igår, men jag gör. Fan vad underbara deras klasser är. Blir alltid lika ledsen när dom är slut. Förövrigt var gårdagen ganska dålig. Baletten gick åt helvete, jag grät som en bebis i två timmar och skippade därför Vals klass. Mådde så dåligt, var så trött. Psyket funkar inte som det ska, eller självförtroendet gör inte. Blir så trött på mig själv.

Efter att ha sminkat bort tårarna och fått i mig lite BK mat så drog jag, Philip och Josef till Naturkompaniet och köpte en vinterjacka till mig. Bild kommer kanske imorn eller något. Sjukt varm och skulle egentligen kosta 4.500, men eftersom det var fel på deras dator system så gick den för 2.999kr. Så jävla nice. Skulle ju ha blivit en fjällräven egentligen, men fanns inte i min storlek och dessutom är dom inte ens hälften så varma som den jag köpte är. När Philip och Josef drog till bajs(film)festivalen så stack jag och mötte upp Nelly och Josefine som också skulle ta klassen för Karl och Knut. De har klasser hela helgen och jag tänkte ta alla tre, men idag orkar verkligen inte min kropp. Så istället ska jag in till stan och träffa Brovis (Emma) för första gången på... ehm... miljoner år? Ska bli skitkul att få träffa henne igen. Det blir en fika och sen får vi se. Ikväll kanske jag ska träffa Noak också, om han har tid för mig.

Dags att locka håret lite. Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback