MÅNDAG

Yes, it's monday. Värdelöst med måndagar. Är alltid på dåligt humör då. Och speciellt idag märktes det nog, kläckte några inte så snälla kommentarer ibland på dansen. Men jag blev faktiskt sjukt irriterad. Iallafall...

Första lektionen idag var jazz med Therese C, fast vi hade henne inte för att hon hade samtal med folk - hur man utvecklats osv - så hela lektionen var en enda stor uppvärmning. Segt som fan, då jag redan haft mitt samtal. Andra klassen var Dan Gills klass. Roligare än första klassen iallafall. Vi gjorde en ny dans till en låt jag aldrig har hört förut, men dansen var grym... fast sjukt svår. Får träna på den hemma under veckan och hoppas på att den sitter bättre på torsdag.

Idag tänkte jag egentligen gå till arbetsförmedlingen, men jag är på för dåligt humör för att sitta i kö i 40min så jag tror jag skippar det och lagar lite mat istället. Ska nämligen på lägenhetsvisning idag, denna gången i Vårberg - not likie - och där ska jag vara kl 18. Får hoppas på att jag hittar. Men jag ligger på 20e plats så förmodligen får jag den inte... Fast så sa jag om 12:e platsen också som jag faktiskt skulle ha fått om jag var på visning. Så man kan ju alltid hoppas att det blir något. Efter visningen blir det att hjälpa Philip tvätta och förhoppningsvis hinna tvätta lite av mina egna kläder också.

Rolig dag va?

Vill till Saint Tropez <3


Kommentarer
Postat av: Lojs

Sv. Ja verkligen, var inne i gossip girl mode igår men fick avbryta det kvart i ett xD

Var dansar du nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback