PARTY IN NORRTÄLJE

Jävlar vad trött jag är. Inte bakis, utan bara sjukt jäkla trött. Norrtälje igår var ju såklart grymt, det är det ju alltid när Emma är med. Hemgång ca halv 4, somnade väl ca 4, vaknade 9.30, åkte in till Stockholm igen vid 11 och hade klass med Karl och Knut kl 13. I början av lektionen var jag helt säker på att jag skulle behöva sätta mig ner, för det svartnade hela tiden precis som det har gjort tidigare när jag är på väg att svimma. Men jag proppade i mig vindruvor så fort jag inte vad på golvet och dansade och emellanåt blev det även lite mandlar för att hålla uppe energin. Men nu ska jag sova i några timmar. Ni får bilder osv från MOBERGS när jag lever igen.

"pouss pouss" - Lady Gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback