SWEET DREAM

Tung morgon blev det eftersom jag inte somnade förrän klockan 2 inatt, Philip snarkar så mycket. Så imorse såg jag dubbelt första timmen, vilket gjorde att jag blev lite sen till dansen. Förresten, på väg till dansen så skulle jag köpa en redbull på Hemköp. Jag går runt i affären i kanske 5min och kan verkligen inte hitta redbullen. Så jag frågar kassörskan - Vart finns redbullen? Hon svarar "Vi har inga"... HUH?! HEMKÖP har inte redbull! Inte okej! Fick gå till en liten kiosk och köpa redbull istället... 

Idag hade vi jazz med Therese och balett med Hanna. Men nu är jag så sjukt trött att jag ska lägga mig och sova en timme. Ta igen det jag missade inatt. Tyvärr är Pancakes alldeles för pigg så jag var tvungen att släppa ut hoom ur buren för att han inte skulle total förstöra den. Så nu springer han runt under sängen och gör ljud... Gah, ska jag någonsin få sova?!


 
Känner mig såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback