THIS IS LOVE

Tänkte tillägna ett inlägg till mig älskade Philip. Bara för att alla ska få veta hur mycket jag faktiskt tycker om honom, hur mycket jag bryr mig om honom och att jag skulle kunna göra allt för att han ska må bra. Och jag vet att han tänker det samma om mig. Har jag en dålig dag så kommer han hem med Ben and Jerry's Cockie dough bara för att få se mig le lite. Ibland kommer han till och med till Kühlers och möter mig klockan 23 på kvällen för att följa mig hem. Det händer t.o.m att jag kommer hem och så står det en bukett med blommor i en vas till mig. Och allt detta händer även fast jag bor hemma hos honom gratis, tar upp hela hans rum, går honom på nerverna varje dag och gnäller på allt han gör. Trots att jag gör allt detta så följer han med mig till veterinären bara för att han vet att jag blir glad då. Han är verkligen den finaste som finns och jag vill att han och alla ni andra ska veta hur mycket jag verkligen älskar honom. Även om han snarkar så att jag inte kan sova och även om han vänder sig om när jag klappar hans ansikte när han sover. Min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback