TISDAG

Suck, vilka två dagar det har vairt - i jämförelse med vad jag är van vid. Igår var jag ju på lägenhetsvisning, väldigt fin lägenhet, dock ute i Masmo. Så den lägenhete tackade jag nej till, eftersom jag ändå var på 20:e plats och är mycket mer intresserad utav den lägeheten som jag ska på visning på nästa måndag. Efter visningen igår åkte jag hem och hjäpte Philip att tvätta kläder. Det höll jag på med fram tills ca 22.30. Sjukt segt att tvätta i 3½ timme. Men men... 

Idag tog jag sovmorgon då vi skulle ha en kille som heter Nicklas i jazz - vi hade honom för typ en månad sen eller mer och jag har aldrig varit så uttråkad, nästan. Så den skippade jag och hoppas på att vi inte har honom igen. Men jag kom iallafall och var med på baletten. Dock var alla sjukt trötta, inklusive mig själv, så det kändes inte som att jag fick ut något alls utav den lektionen. Gick mest runt och garvade. Efter dansen var det fort hem för att hämta Pancakes och ta honom till veterinären som även Philip följde med till. Veterinären var väldigt nöjd, fick mycket beröm för mitt fina jobb med Pancakes - Så stolt - och hon sa att jag förmodligen inte kommer behöva komma dit mer, utan jag klarar mig bra själv. Så jävla nice.  

Jag och Philip var båda sjukt hungriga efter veterinären och tog oss till Mariatorget för att gotta i oss japansk mat. För mig blev det såkart friterad kyckling (as always) och för Philip Yakiniku. Men nu när jag äntligen är hemma och egentligen bara vill lägga mig och sova, så ska jag vika massa kläder själv, eftersom Philip är och jobbar på Stockholms filmfestival. Han kanske får låna min blogg någon dag och göra lite reklam för det där han håller på med ;)

Långt inlägg det blev... Kan avsluta med en bild på mig själv från imorse när jag blev attackerad utav Pancakes klor - jätteskönt...

Höll på att börja gråta när han gjorde det. Svider som faaan!


Kommentarer
Postat av: Iwetta

Gör dig av av med kaninbitchen!! BARA MASSA PROBLEM o jag pallar inte läsa mer inlägg om den jävla kaninen o dess problem, bara avliva för faan ! aaaah

2009-11-26 @ 01:44:19
Postat av: n.

Svar: Den är ju frisk nu? Damp barn. Ska avliva Melanie så fort hon blir lite jobbig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback