TO THE SWETT DRIPP DOWN MY BALLS...

Söndag. Hatar söndagar. Hatar söndagar för det betyder att det är måndag imorgon och att jag behöver vakna tidigt då. Dessutom är söndagar alltid en sådan där segdag då man inte gör någonting vettigt alls. Så man försöker hitta på något vettigt att göra - vilket idag blev att städa. Jag är klar med min del utav städningen, nämligen vårat rum och Philip fick ta köket, stackarn. Eller nej - rätt åt honom. :)

Igårkväll hyrde vi film och åt massa chips och popcorn. Så jävla gott med popcorn! Man unnar sig det alldeles för sällan (eller tja, min pappa unnar sig det typ varje dag men iaf). Filmen vi såg var The proposal. Sandra Bullock är en utav huvudrollerna och hon är ju en utav de roligaste skådespelarna jag vet iallafall. Haha. Så filmen var väl ganska bra, lite överdriven ibland men mestadels rolig faktiskt. Haha en utav mina favorit delar i filmen är när hon dansar med farmorn.

"To the window, to the window, to the wall, to the wall, to the swett dripp down my balls..." Haha! Här är den:



Hörs senare - kanske händer något nytt och kul i bloggen då. ;)


Kommentarer
Postat av: Lojs

Är inte söndagar det värsta? Ångesten bara hoppar på en och man inser att helgen är slut :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback