HÖST

Imorse när jag vaknade så vaknar jag av att mitt rum var alldeles oranget. Kollade ut genom fönstret och såg att det var solen som lyste på alla oranga höstlöv och för första gången i mitt liv förstår jag nu vad folk menar med att hösten är vacker. Jag brukar vara väldigt anti-höst för att det är kallt, regnigt och grått. Men idag var det faktiskt riktigt fint!

Morgonen var förövrigt lite sådär. Jag hade en mus i mitt rum som katten tog in i natt, mamma kom hem i typ tjugo min och var asstressad, jag kunde inte bestämma mig för vilka kläder jag skulle ha på mig, allergin har börjat ta över nu så jag är alldeles röd runt ögonen och min lillebror fick damp. Men förhoppningsvis blir väl dagen bättre, ska fika med Elin om en stund och ska ringa Iwetta för att se vad som händer ikväll. Måste dessutom leta vinterjackor! Tips på vart det finns?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback