I'M COMING UP

Okej, nu har jag iaf gjort några saker som har behövts göras idag. Jag har ringt en veterinär och frågat vad jag ska göra med Pancakes som har fått ett svullet öra som en stor tennisboll... okej, pingisboll iaf. Men Pancakes äter och sådär fortfarande, så jag behöver nog inte åka in med henne idag iallafall. Det skulle ju kosta 2000kr minst och jag skulle få sitta i lång kö så det blir bättre om jag åker dit på måndag eller något, efter eller innan jag träffar Paulina. Jag har även åkt med mamma och hämtat mitt legg som vi glömde i hennes hytt, jag har varit på Zara och kollat på jackan som  jag skulle köpa till Philip - vilket jag inte gjorde eftersom det förmodligen inte är den jackan som han kollade på i Nice iallafall och jag har även hunit duscha. Nu ska jag vänta på att mitt hår ska torka, byta om, sminka mig lite och sen dra till Natalie för att sedan dra till festen. Inte taggad än men jag måste väl försöka att tänka "Det blir vad du gör det till". Vet inte vad jag kommer göra det till när det kommer vara massa folk från min gamla skola där... men men. För Natalies skull så!

Snark snark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback